دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مرتضی زرلکی به نام ناموس خدا

تنظیم ، میکس و مسترینگ : آرمیک

آهنگ مرتبط با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است.

متن آهنگ مرتضی زرلکی به نام ناموس خدا در سایت قرار گرفت

.::  ویــــژه ایـــام محـــرم و سوگواری ::.

با کیفیت اورجینال دانلود خواهید کرد

لعنت به اون شاه همش کتک خوردی خدا

ببخش این لکنت زبان من من بابا بابا میخوام از خدا

لعنت به این چاه لعنت به هرچی چشم بد

Morteza Zalaki - Namoose Khoda [128]

دانلود آهنگ جدید مرتضی زرلکی به نام ناموس خدا

Download-new-music-Morteza Zalaki – Namoose Khoda

 

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت بالا

*********************************************

Morteza Zalaki – Namoose Khoda

*********************************************

متن آهنگ مرتضی زرلکی به نام ناموس خدا

لعنت به اون شاه همش کتک خوردی خدا

ببخش این لکنت زبان من من بابا بابا میخوام از خدا

لعنت به این چاه لعنت به هرچی چشم بد

لعنت به کینه و حسد لعنت به اون دستایی که عمم و زد

چشاش و دوخته دشمن به ناموس خدا

چی میکشه عمه ما سنگ میخوره از لابه لای نیزه ها

موی تو سوخته.لعنت به خونی و تنور میبوسمت از راه دور

لعنت به زد منو به خاک کشوند به زور

ای آه آه آه آه آه

گفتم تویی بابای خوب و مهربون زد

گفتم من چیزی نگفتم بی امون زد

تاریک بود چشمام جایی رو نمیدید

تا دید تنهام رسید و ناگهان زد

تا دستهای کوچکم روی سرم بود

با ضربه ای محکم به ساق استخوان زد

قافله میره تا کوچه ها رو کنه طی

حل میدادن بانوکه مه تا رسیدیم به کوچه ی مجلس مه

برای دانلود با سرعتی بالا بهتر است از وی پــی ان استفاده نکنید…

برای دانلود پر سرعت نرم افزار اینترنت دانلود منیجر را دانلود کنید

 برای پخش موزیک های سایت از نرم افزار Jet Audio استفاده کنید

 برای پخش موزیک ویدئوها و فیلم ها با کیفیت عالی و بدون مشکل از نرم افزار KM Player استفاده نمایید

 در صورت خرابی لینک دانلود در بخش نظرات همان پست اعلام نمایید تا سریعا رسیدگی شود…

لطفا نظر یادتون نررررره